Ez azért lol

2009.09.30. 13:48

Hát, a mai napom se semmi eddig. Reggel nekiálltam, mondom kitakarítom a szobámat, meg felmosok, aztán nyugodtság lesz békével. Így is volt egy darabíg, majd a kedvenc lakótársunk, gondolom sejtitek, hogy ki, beszambázik nekem a szobába, és megkérdi, hogy hogy szoktam én mosogatni, meg mikor. Hű, gondoltam magamban, ezt inkább nekem kéne kérdezni, tekintettel arra, hogy van hogy 4 napig egyedül mi mosogatunk barátnőmmel a lakásban, de non-stop, és ha ne adj isten hétvégén itt marad 2 bögre, tuti, hogy vasárnap megvár, mert ő aztán baszik elmosni utánnunk bármit is, nem hogy két bögrét. Gondolataimat szavakba is öntöttem, aminek az lett az eredménye, hogy megtudtam, hogy ő valójában mennyit takarít itthon, miközben mi egész nap csak a számítógép előtt ülünk. Nem tudom, hogy ezt álmodta, vagy valamelyik filmben látta, esetleg egy mesekönyből olvasta magának, mert amit előadott, az olyan távol áll a valóságtól, mint Fidel Castro az imperializmustól. De most komolyan: bárki, aki ismeri őt, kiröhögné, ha ezt a sztorit előadná. De mit is várhatnék egy olyan embertől, akinél anyám mosópora intelligensebb?? De száz szónak is egy a vége, viccnek jó volt, meg arra, hogy megfájduljon tőle a fejem. Zárom soraimat, lehet ma még jelentkezek, mivel az ördög soha nem alszik, és tuti lesz még ma valami aranyköpése, tekintettel arra, hogy a csaj IQ-ja kb annyi mint Győzike Show-ban a Goethe idézet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubsz.blog.hu/api/trackback/id/tr951418006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása