A konyha....

2009.10.03. 19:31

Sziasztok.

Ma mai történet a következő; Amikor ma hazaértünk egy kiadós bulizás után eltökéltem h kicsit rendet teszek a szobánkban.... Hamusokat kiürítem, üres dobozokat kidobom, ilyesmi... Mikor kihaladtam a honyhába észleltem h a kuka sajnos tele van, amikor kivettem a zsákot akkor történt az igazi felismerés mekkora retek is van abban a bizonyos szekrényben. Sikerült megállapítanom kedves főhősünk szavaiból h az a szekrény kb akkor volt utoljára kitakarítva mikor beköltöztek (kb.3éve). Ezen felbuzdulva nekiálltam kitakarítani, elővettem egy műanyag tálat, tele engedtem forró vízzel és raktam bele nem kevés fertőtlenítőt. Mire sikerült kitakarítanom a szekrényt a tálban a víz fekete színű volt, de rájöttem h a szekrény belseje fehér színű... Na mikor végeztem kicsit jobban körülnéztem és megláttam h a pult olyan mintha ráhánytak volna és 2napig hagyták volna száradni (3napja főztem utoljára és akkor mindent letakarítottam amit lehet és rendben hagytam a konyhát). Újra erőt vettem magamon és elkezdtem sikálni, 2 órával később már azt tudtam mondani h ez nam a farkasember konyhája... Kiváncsi leszek vajon mikor kell újra renoválni a konyhának nevezett helyet, azért nevezem így mert sajnos nálunk ezt a helyiséget inkább hívnák trágyadombnak. Úgy érzem mára is pont eléggé lesokkoltam mindenkit, szóval inkább elbúcsúzom. További kellemes estét Mkinek és jó szórakozást.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubsz.blog.hu/api/trackback/id/tr201425493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása