Első sorok

2009.09.30. 16:17

Üdvözlök minden kedves olvasót!

Először is had mutatkozzak be....Én a méltán ünnepelt szerzők barátja vagyok, közös ismerősünk előtti "tiszteletünk" toteme ez a blog.

Az ötlet, mely szerint ezt osszuk meg másokkal is, egy szép napsütötte éjszakán fogant :D Mindenki tudja hogy születnek az ilyenek :))) Mégis úgy gondolom brilliáns volt, de persze ezt nem nekem kéne eldöntenem.

És akkor térjünk is a lényegre, ami pedig mi más lehetne, mint a főszereplő hölgyemény....vagy mi. Azon "szerencsések" közé tartozom, akik jó rég ismerik őt, és hogy a közönség jobb képet kaphasson, meg kell osztanom pár információt, a félreértések elkerülése végett.

Belőlünk nem az szól, hogy gonosz emberek módjára együtt akarjuk itt utálni, sokkal inkább megdöbbenésünket így fejezzük ki, hiszen hozzá hasonló embert én nem is ismerek.... Én személy szerint elismerem, volt idő mikor a barátomnak tekintettem, sőt, nagyon jóban voltunk. Az őket ért sérelmektől még én védtem, azonban új szelek fújnak. Kiderült, hogy a keblemen kígyót melengettem, és mikor ezt a tényt felismertem, kinyílt végre a szemem. Megláttam milyen ember is valójában, és őszinte legyen azóta se az utálat szól belőlem, sokkal inkább a szánalom, és sajnos olykor az undor.

Így örömmel osztom meg az általám megélt kis történeteken a publikummal, mások és saját örömömre :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubsz.blog.hu/api/trackback/id/tr581418319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása